Bank Spółdzielczy w Lubeni posiada w swojej ofercie międzynarodowe karty płatnicze przeznaczone dla posiadaczy zarówno kont osobistych jak i firmowych.
Oferujemy naszym klientom następujące rodzaje kart:
Visa Classic Debetowa - jest międzynarodową kartą płatniczą z funkcjonalnością płatności zbliżeniowych. Kartę może otrzymać każdy posiadacz rachunku ROR w naszym banku.
MasterCard PayPass - połączenie karty debetowej z funkcjonalnością płatności zbliżeniowych.
Karta MasterCard PayPass umożliwia Państwu płatność zbliżeniową do kwoty 100 zł bez akceptacji kodem PIN. Dla zwiększenia bezpieczeństwa, losowo wybrane przez system transakcje do tej kwoty i wszystkie powyżej 100 zł dokonywane zbliżeniowo wymagają podania kodu PIN.
Visa PayWave - karta organizacji Visa z możliwością realizowania płatności zbliżeniowych oraz stykowych. Karta ta umożliwia płatności zbliżeniowe jednorazowo do kwoty 100 zł bez potwierdzania kodem PIN. Dla zwiększenia bezpieczeństwa, niektóre losowo wybrane przez system transakcje dokonywane zbliżeniowo do tej kwoty i wszystkie powyżej 100 zł wymagają podania kodu PIN.
Naklejka Zbliżeniowa Visa PayWave - jest to karta debetowa dla klientów indywidualnych przypisana do rachunku ROR. Karta umożliwia realizowanie zbliżeniowo transakcji bezgotówkowych w punktach usługowo-handlowych oraz transakcji internetowych. Z jej użyciem nie ma możliwości realizacji wypłaty gotówkowej. Karta wydawana jest w postaci naklejki (mini karty), którą można przykleić np. na telefon komórkowy aby zawsze była pod ręką.
Visa Business Debetowa - karta debetowa skierowana dla klientów biznesowych. Karta nie posiada funkcji zbliżeniowej.
MasterCard Business PayPass - karta debetowa skierowana dla klientów biznesowych z funkcjonalnością płatności zbliżeniowych. Karta MasterCard PayPass umożliwia Państwu płatność zbliżeniową do kwoty 100 zł bez akceptacji kodem PIN. Dla zwiększenia bezpieczeństwa, losowo wybrane przez system transakcje do tej kwoty i wszystkie powyżej 100 zł dokonywane zbliżeniowo wymagają podania kodu PIN.
ZASTRZEGANIE KART PŁATNICZYCH
W wypadku zgubienia lub kradzieży karty należy dokonać jej zastrzeżenia. Można to zrobić na kilka sposobów:
- telefonicznie poprzez Infolinię (tel.: +48 86 215 50 50),
- telefonicznie, za pośrednictwem ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart (tel.: +48 828 828 828),
- osobiście w placówce Banku,
- za pośrednictwem portalu kartosfera.pl.
Telefoniczne zgłoszenie utraty karty, Klient ma obowiązek potwierdzić pisemnie w placówce Banku, która wydała kartę w terminie do 7 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia zastrzeżenia karty.
VISA MOBILE
Z przyjemnością informujemy, że 30 czerwca br., została uruchomiona usługa Visa Mobile, czyli nowy sposób autoryzacji płatności w sieci dla wszystkich posiadaczy kart Visa!
Visa Mobile to nowa, bardzo prosta i bezpieczna metoda płatności za zakupy w Internecie.
Dzięki tej usłudze, nie ma potrzeby każdorazowego wpisywania danych karty jak jej numer, data ważności, kod CVV czy też imię i nazwisko posiadacza karty. Płacąc Visa Mobile wystarczy podać numer telefonu komórkowego. Nad bezpieczeństwem całej transakcji czuwa Visa- tokenizacja która gwarantuje, że dane karty nie są przekazywane do sklepu, w którym Klient dokonuje płatności
Pierwszym krokiem, aby móc skorzystać z usługi, jest pobranie aplikacji Visa Mobile ze sklepu z aplikacjami mobilnymi na telefon.
Kolejnym: dodanie do portfela Visa Mobile w aplikacji mobilnej aktywnej karty płatniczej Visa, wydanej przez Bank. Dodanie karty przebiega bardzo szybko i intuicyjnie, aplikacja prowadzi użytkownika przez kolejne etapy, w których podaje się numer karty, adres e-mail i numeru telefonu, a także ustawia zabezpieczenie aplikacji (PIN lub biometria). Tych kilka czynności wystarczy, aby rozpocząć płacenie za zakupy on-line. Po wybraniu na stronie sklepu Visa Mobile jako sposobu zapłaty za zakupy internetowe i wpisaniu swojego numeru telefonu, wystarczy zatwierdzić transakcję w aplikacji Visa Mobile na swoim telefonie.
TERMINAL PŁATNICZY POS
Dlaczego warto mieć Terminal Płatniczy POS?
- Bezpieczeństwo i oszczędność czasu.
- Pozytywny wizerunek firmy - jako przyjazna i nowoczesna.
- Zadowoleni Klienci – Klienci chętniej korzystają z punktów handlowo – usługowych, w których płaci się kartą.
- Zwiększone przychody – Klienci płacący kartą kupują więcej.
- Szybkie rozliczenie transakcji - pieniądze z płatności przyjętych na terminalu są na Twoim koncie już następnego dnia roboczego.