Moje ID

baner_960x400_mojeid.jpg

Bank Spółdzielczy w Lubeni uruchomił usługę mojeID służącą do zdalnego potwierdzania tożsamości klienta Banku za pomocą danych z bankowości internetowej. Usługa ta w  kilku krokach, na dowolnym urządzeniu z dostępem do Internetu, pozwala osobie fizycznej – klientowi Banku szybko i bezpiecznie potwierdzić swoją tożsamość. Co istotne dla bezpieczeństwa danych, klient wyraża jasną zgodę na zakres i cel przekazywanych informacji. Dzięki integracji z Węzłem Krajowym i Profilem Zaufanym, użytkownik mojeID może korzystać z usług świadczonych online zarówno przez dostawców komercyjnych, jak i administrację publiczną. Oznacza to dostęp do oferty świadczonej przez instytucje z różnych branż, usług medycznych czy ubezpieczeniowych, jak i szerokiego spektrum spraw urzędowych, obejmujących m.in. zdalne złożenie wniosku o dowód osobisty, rejestrację pojazdu czy uzyskanie odpisu aktu stanu cywilnego.

Poniżej przedstawiamy Instrukcję zakładania Profilu Zaufanego za pośrednictwem Banku Spółdzielczego w Lubeni.

Informujemy Państwa, że do działania usługi wymagana jest usługa IB w Banku Spółdzielczym w Lubeni jak również posiadanie aktualnego adresu mailowego.

Zapraszamy do korzystania z usług MojeID.

Instrukcję zakładania Profilu Zaufanego 

Regulamin usługi MojeID