Nasz Bank Junior to połączenie edukacji i zabawy poprzez oszczędzanie. Dzięki aplikacji dzieci mają możliwość nauczyć się, pod nadzorem rodzica, świadomego oszczędzania i zarządzania gromadzonymi pieniędzmi oraz zdobyć praktyczną umiejętność obsługi konta w banku spółdzielczym. Aplikacja pomaga uczyć dzieci odpowiedzialności i systematyczności, wprowadzić w świat bankowości elektronicznej.

Wprowadzone płatności realizowane są pod pełną kontrolą rodzica z możliwością ograniczania wydatków dzieci i kształtowania rozsądnych wyborów zakupowych. Dzieci, dzięki aplikacji mogą zyskać więcej samodzielności i odpowiedzialności za własne finanse, a rodzice pewność, że dziecko nie zostanie niespodziewanie bez niezbędnych środków, np. na wycieczce szkolnej, wyjeździe wakacyjnym, itp.

Wybrane funkcje aplikacji Nasz Bank Junior:
Wirtualne skarbonki

Aplikacja w ramach rachunku rodzica umożliwia dzieciom odkładać pieniądze w wirtualnych skarbonkach. Dzieci w łatwy sposób mogą zakładać skarbonki, zaplanować cel i wymaganą kwotę oszczędzania, ustalić datę zakończenia oszczędzania, nadać własną nazwę i oznaczyć grafiką oraz dokonywać wpłat. Skarbonki w dowolnym czasie można likwidować, a znajdujące się w nich oszczędności będą dostępne na rachunku.

Usługi BLIK

W aplikacji dostępne są usługi BLIK, w ramach których, dzieci pod pełną kontrolą rodzica mają możliwość płacenia w sklepach stacjonarnych poprzez terminal płatniczy (POS), sklepach internetowych poprzez serwisy www oraz wypłacać gotówkę w bankomatach. Zainicjowana przez dziecko transakcja poprzedzona jest wysłaniem do aplikacji rodzica prośby o wygenerowanie i udostępnienie kodu BLIK, a następnie zatwierdzona jest akceptacją rodzica.

Kontrola środków i weryfikacja historii operacji

W aplikacji dostępne są usługi BLIK, w ramach których, dzieci pod pełną kontrolą rodzica mają możliwość płacenia w sklepach stacjonarnych poprzez terminal płatniczy (POS), sklepach internetowych poprzez serwisy www oraz wypłacać gotówkę w bankomatach. Zainicjowana przez dziecko transakcja poprzedzona jest wysłaniem do aplikacji rodzica prośby o wygenerowanie i udostępnienie kodu BLIK, a następnie zatwierdzona jest akceptacją rodzica.

Doładowania telefonu na kartę

Aplikacja umożliwia dzieciom przesłać prośbę o doładowanie telefonu na kartę w postaci komunikatu widocznego w bankowości internetowej i aplikacji mobilnej rodzica Nasz Bank. Rodzic dokonując akceptacji korzysta z automatycznie wypełnionej przez system formatki doładowania telefonu. Zabezpieczenie systemu ogranicza możliwość wysyłania więcej niż jednej prośby dziennie.

Mapa nagród

Aktywność dziecka podczas regularnego korzystania z aplikacji nagradzana jest automatycznie promocyjnymi gwiazdkami i pucharami, których odpowiednie liczby odblokują kolejne punkty z mapy nagród, np. dodatkowe tła, kolory i awatary. Nagradzane są przeprowadzone płatności BLIKEM, wpłaty na konto, efektywne oszczędzanie, urodziny dziecka, itp.

BANK SPÓŁDZIELCZY 
W LUBENI

LUBENIA 142  
TEL./FAX 17 85 00 134  

ODDZIAŁ 
W BOGUCHWALE

UL. KOPERNIKA 15A 
TEL. 17 87 01 060 
FAX 17 87 01 062

I ODDZIAŁ
W RZESZOWIE

UL. KRZYWOUSTEGO 4A 
TEL. 17 85 04 036 
TEL./FAX 17 85 05 680 

II ODDZIAŁ
W RZESZOWIE

UL. OFIAR KATYNIA 15 
TEL. 17 86 00 588 
TEL. 17 86 00 589 
TEL./FAX 17 86 00 587 

III ODDZIAŁ
W RZESZOWIE

UL. SOLARZA 9A 
TEL. 17 85 67 746 
TEL. 17 85 67 747 
TEL./FAX 17 85 67 778 

IV ODDZIAŁ
W RZESZOWIE

UL. LITEWSKA 33B/1 
TEL. 17 85 09 950 
TEL./FAX 17 85 09 950