Pełna Kontrola nad Finansami 24/7

Zarządzaj swoimi finansami w dowolnym miejscu i czasie dzięki naszej aplikacji mobilnej. Aplikacja mobilna Nasz Bank umożliwia obsługę rachunków bankowych za pośrednictwem urządzeń mobilnych typu smartfon, tablet 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez względu na miejsce i czas. Aplikacja jest rozszerzeniem systemu bankowości internetowej, będąc jej integralną częścią.

Funkcje aplikacji Nasz Bank to m.in.:
  • błyskawiczne powiadomienia o każdej transakcji,
  • przegląd stanu środków na rachunkach bankowych,  
  • dostęp do historii wykonanych operacji,  
  • dostęp do informacji o kredytach, lokatach,  
  • wykonywanie przelewów internetowych,  
  • wykonywanie przelewów QR,  
  • płatności BLIK,
  • modyfikacja parametrów karty płatniczej,
  • usługa smartKarta,
  • kantor walutowy,
  • zatwierdzanie operacji bankowych autoryzacją mobilną,
  • logowanie biometryczne dla maksymalnej wygody i bezpieczeństwa.
Oszczędzaj czas i zarządzaj swoimi finansami tak, jak lubisz – mobilnie i bez ograniczeń!

Szybka instrukcja uruchomienia aplikacji Nasz Bank

  1. Wejdź do sklepu Google Play lub AppStore i pobierz aplikację Nasz Bank. 
  2. Uruchom aplikację i postępuj zgodnie z wyświetlonymi komunikatami.
  3. Zaloguj się do serwisu bankowości internetowej Internet Banking w celu dodania urządzenia mobilnego
  4. Ustal e-PIN do Aplikacji – długość kodu e-PIN powinna mieścić się między 5 a 20 znakami
  5. Po poprawnym zapisaniu danych pojawi się komunikat „Proces aktywacji zakończył się pomyślnie”. 

  • dbaj o bezpieczeństwo Twojego urządzenia mobilnego, instaluj tylko legalne oprogramowanie oraz wszystkie zalecane aktualizacje;
  • zawsze używaj zaktualizowanego oprogramowania antywirusowego;
  • pamiętaj, e-PIN do logowania do Aplikacji mobilnej przeznaczony jest tylko dla jednej osoby – nie udostępniaj go innej osobie;
  • zawsze kończąc pracę korzystaj z polecenia Wyloguj;
  • bank będzie wysyłał komunikaty do użytkowników tylko i wyłącznie poprzez system bankowości elektronicznej, w Aplikacji mobilnej Nasz Bank po zalogowaniu lub w powiadomieniach push;
  • bank nigdy i w żadnej formie nie będzie Cię prosił o podanie kodu dostępu (kodu e-PIN) do Aplikacji mobilnej Nasz Bank,
  • zwróć szczególną uwagę na komunikaty autoryzacyjne w Twojej aplikacji np. podczas mobilnej autoryzacji operacji polegającej na dodaniu nowego urządzenia mobilnego pojawi się komunikat: Jeżeli ktoś Cię prosi o aktywację zdalnie, nie rób tego. W razie jakichkolwiek wątpliwości skontaktuj się z bankiem;
  • podczas aktywacji autoryzacji mobilnej na urządzeniu mobilnym konieczne jest potwierdzenie otrzymanym kodem z wiadomości SMS;
  • mobilna autoryzacja może być aktywna na kilku urządzeniach jednocześnie – aktywacja mobilnej autoryzacji na kolejnym urządzeniu nie przechwytuje jej z innych urządzeń;
  • płatności z Aplikacji mobilnej mogą być wykonywane tylko z urządzenia z aktywną mobilną autoryzacją. Bez niej zablokowane zostaną również opcje: smartKARTA, generowanie kodu BLIK, zamykanie lokaty, modyfikacja parametrów karty, Kantor.

BANK SPÓŁDZIELCZY 
W LUBENI

LUBENIA 142  
TEL./FAX 17 85 00 134  

ODDZIAŁ 
W BOGUCHWALE

UL. KOPERNIKA 15A 
TEL. 17 87 01 060 
FAX 17 87 01 062

I ODDZIAŁ
W RZESZOWIE

UL. KRZYWOUSTEGO 4A 
TEL. 17 85 04 036 
TEL./FAX 17 85 05 680 

II ODDZIAŁ
W RZESZOWIE

UL. OFIAR KATYNIA 15 
TEL. 17 86 00 588 
TEL. 17 86 00 589 
TEL./FAX 17 86 00 587 

III ODDZIAŁ
W RZESZOWIE

UL. SOLARZA 9A 
TEL. 17 85 67 746 
TEL. 17 85 67 747 
TEL./FAX 17 85 67 778 

IV ODDZIAŁ
W RZESZOWIE

UL. LITEWSKA 33B/1 
TEL. 17 85 09 950 
TEL./FAX 17 85 09 950