Aktualności
Drogi Kliencie, Mamy dla Ciebie świetną wiadomość! Teraz możesz jeszcze sprawniej korzystać ze swojej karty używając jej do płatności on-line. Nie musisz za każdym razem potwierdzać kodem PIN i hasłem SMS, gdy chcesz zrobić małe zakupy online. Wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto w Kartosfera.pl i klikniesz w zakładkę "3D Secure". Tam będziesz mógł szybko zdecydować, czy chcesz korzystać z tej opcji. A co oznacza "małe zakupy"? To wszystkie transakcje na kwoty, które mieszczą się w limitach ogłoszonych na stronie naszego Banku. Życzymy miłych zakupów! |
|
Szanowni Klienci Informujemy o nasilających się telefonicznych atakach osób podających się za pracowników Banku. Osoby takie próbują wyłudzić poufne dane dotyczące karty, rachunku bankowego, pinów i kodów autoryzujących logowanie do bankowości internetowej. Mogą nakłaniać również do zainstalowania dodatkowej aplikacji na telefonie mającej podnieść poziom bezpieczeństwa, czy usprawnić kontakt z bankiem, itp. Są to próby mające na celu kradzież Państwa środków. Prosimy o niepodawanie żadnych danych, nieinstalowanie sugerowanego oprogramowania na komputerze i telefonie, nieotwieranie linków w poczcie elektronicznej. W przypadku jakiegokolwiek podejrzenia takiego kontaktu prosimy o rozłączenie się i samodzielny kontakt z Bankiem. Zarząd Banku Spółdzielczego w Lubeni |
|
EXPRESS ELIXIR BLIK |
|
Wybierasz się w podróż zagraniczną?
Pamiętaj koniecznie o zabraniu ze sobą karty płatniczej. Jeśli używasz tej w telefonie lub zegarku, weź również kartę plastikową.
W niektórych rejonach świata mogą występować problemy z realizacją płatności przy użyciu cyfrowych portfeli, takich jak Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay, Swatch Pay, itp. Tam lepiej sprawdzi się karta fizyczna-plastikowa lub gotówka.
Jeśli w podróży Twoja płatność telefonem lub zegarkiem nie przejdzie (zostanie odrzucona), ponów transakcję i użyj plastikowej karty. Najlepiej włóż kartę do czytnika terminala płatniczego albo bankomatu i zatwierdź kodem PIN. Nie wszędzie terminale płatnicze mają funkcję płatności zbliżeniowych (ang. contactless). Przed wyjazdem zagranicznym, zwłaszcza jeśli wybierasz się w egzotyczny rejon, skontaktuj się z infolinią lub placówką naszego banku i zgłoś nam miejsce Twojej podróży. W ten sposób zapobiegniesz automatycznej blokadzie karty przez system, który chroni przed transakcjami fraudowymi.
Jeśli zgubisz kartę lub będziesz mieć jakikolwiek problem z płatnością kartą, skontaktuj się z infolinią Grupy BPS czynną 24h/7 tel.: +48 86 215 50 00. |
|
Szanowni Klienci Informujemy o nasilających się telefonicznych atakach osób podających się za pracowników Banku. Osoby takie próbują wyłudzić poufne dane dotyczące karty, rachunku bankowego, pinów i kodów autoryzujących logowanie do bankowości internetowej. Mogą nakłaniać również do zainstalowania dodatkowej aplikacji na telefonie mającej podnieść poziom bezpieczeństwa, czy usprawnić kontakt z bankiem, itp. Są to próby mające na celu kradzież Państwa środków. Prosimy o niepodawanie żadnych danych, nieinstalowanie sugerowanego oprogramowania na komputerze i telefonie, nieotwieranie linków w poczcie elektronicznej, etc. W przypadku jakiegokolwiek podejrzenia takiego kontaktu prosimy o rozłączenie się i samodzielny kontakt z Bankiem. Zarząd Banku Spółdzielczego w Lubeni |
|
Od dnia 08.01.2024 r. zapraszamy Państwa do nowo przeniesionego IV Oddziału w Rzeszowie przy ul. Litewskiej 33B/1 (przeniesiony z ul. Dąbrowskiego 19 w Rzeszowie). Godziny otwarcia nowego Oddziału 08:30 do 16:00. Informujemy również, iż w nowej lokalizacji znajduje się Bankomat/Wpłatomat. Zachęcamy do korzystania. |
|
Uprzejmie informujemy, że w dniu 29 grudnia 2023 r. Oddziały naszego Banku będą czynne do godziny 12:00. Za wszelkie niedogodności serdecznie przepraszamy. |
|
Bezgotówkowe Kino Objazdowe zaprasza na seanse w MCK Boguchwała w dniu 24.10.2023 r. szczegóły na stronie WWW
|
|
Informujemy iż placówka położona w Rzeszowie przy ul. Dąbrowskiego 19 (IV Oddział w Rzeszowie), zostanie w niedługim czasie przeniesiona na ulicę ul. Litewską 33B/1 w Rzeszowie. |
|
Szanowni Klienci Informujemy o nasilających się telefonicznych atakach osób podających się za pracowników Banku. Osoby takie próbują wyłudzić poufne dane dotyczące karty, rachunku bankowego, pinów i kodów autoryzujących logowanie do bankowości internetowej. Mogą nakłaniać również do zainstalowania dodatkowej aplikacji na telefonie mającej podnieść poziom bezpieczeństwa, czy usprawnić kontakt z bankiem, itp. Są to próby mające na celu kradzież Państwa środków. Prosimy o niepodawanie żadnych danych, nieinstalowanie sugerowanego oprogramowania na komputerze i telefonie, nieotwieranie linków w poczcie elektronicznej, etc. W przypadku jakiegokolwiek podejrzenia takiego kontaktu prosimy o rozłączenie się i samodzielny kontakt z Bankiem. Zarząd Banku Spółdzielczego w Lubeni
|
Pagination
- Page 1
- Next page