Reklamacje

W przypadku stwierdzenia nieautoryzowanych, niewykonanych lub nienależycie wykonanych transakcji płatniczych zawiadom nas o tym niezwłocznie.

Reklamację możesz zgłosić w następujący sposób:
  • osobiście w formie pisemnej lub ustnej w dowolnej placówce naszego banku;
  • pocztą tradycyjną na adres dowolnej placówki naszego banku;
  • telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną (dane dostępne na stronie internetowej naszego banku);
  • za pomocą systemu bankowości elektronicznej;
  • elektronicznie na skrzynkę, w ramach usługi eDoręczenia.

Złożoną przez Ciebie reklamację rozpatrzymy niezwłocznie, zgodnie z ustawowymi terminami. Jeśli rozpatrzenie reklamacji wymaga od nas podjęcia dodatkowych czynności, co spowoduje wydłużenie czasu jej rozpatrzenia, powiadomimy Cię o tym w sposób z Tobą uzgodniony.

BANK SPÓŁDZIELCZY 
W LUBENI

LUBENIA 142  
TEL./FAX 17 85 00 134  

ODDZIAŁ 
W BOGUCHWALE

UL. KOPERNIKA 15A 
TEL. 17 87 01 060 
FAX 17 87 01 062

I ODDZIAŁ
W RZESZOWIE

UL. KRZYWOUSTEGO 4A 
TEL. 17 85 04 036 
TEL./FAX 17 85 05 680 

II ODDZIAŁ
W RZESZOWIE

UL. OFIAR KATYNIA 15 
TEL. 17 86 00 588 
TEL. 17 86 00 589 
TEL./FAX 17 86 00 587 

III ODDZIAŁ
W RZESZOWIE

UL. SOLARZA 9A 
TEL. 17 85 67 746 
TEL. 17 85 67 747 
TEL./FAX 17 85 67 778 

IV ODDZIAŁ
W RZESZOWIE

UL. LITEWSKA 33B/1 
TEL. 17 85 09 950 
TEL./FAX 17 85 09 950