Aplikacja Mobilna

Aplikacja mobilna Nasz Bank, instalowana na telefonie klienta, jest rozszerzeniem systemów bankwości internetowej Internet Banking oraz Internet Banking dla Firm, będąc ich intergralną częścią. Aplikacja posiada intuicyjne interfejsy zgodne z standardem Apple w wersji dla systemu iOS oraz Google dla systemu Android. Dzięki temu użytkownicy wykorzystując dotychczasowe swoje doświadczenie, widząc elementy znane z innych aplikacji, nie muszą uczyć się obsługi "od nowa" i mogą korzystać z niej bez obaw.

 

Funkcje aplikacji Nasz Bank:

nasz_bank_mix.jpg

- przegląd stanu środków na rachunkach bankowych,  
- dostęp do historii wykonanych operacji,  
- dostęp do informacji o kredytach, lokatach,  
- wykonywanie przelewów internetowych,  
- wykonywanie przelewów QR,  
- zakładanie i likwidowanie lokat,  
- zatwierdzanie operacji bankowych autoryzacją mobilną.

 

Szybka instrukcja uruchomienia aplikacji Nasz Bank

  1. Wejdź do sklepu Google Play lub AppStore i pobierz aplikację Nasz Bank. 
  2. Uruchom aplikację i postępuj zgodnie z wyświetlonymi komunikatami.
  3. Zaloguj się do serwisu bankowości internetowej Internet Banking w celu dodania urządzenia mobilnego
  4. Ustal e-PIN do Aplikacji – długość kodu e-PIN powinna mieścić się między 5 a 20 znakami
  5. Po poprawnym zapisaniu danych pojawi się komunikat „Proces aktywacji zakończył się pomyślnie”. 

Instrukcja użytkownika aplikacji Nasz Bank (Android)

Instrukcja użytkownika aplikacji Nasz Bank (iOS)

Polityka Prywatności