Aplikacja mobilna Nasz Bank, instalowana na telefonie klienta, jest rozszerzeniem systemów bankwości internetowej Internet Banking oraz Internet Banking dla Firm, będąc ich intergralną częścią. Aplikacja posiada intuicyjne interfejsy zgodne z standardem Apple w wersji dla systemu iOS oraz Google dla systemu Android. Dzięki temu użytkownicy wykorzystując dotychczasowe swoje doświadczenie, widząc elementy znane z innych aplikacji, nie muszą uczyć się obsługi "od nowa" i mogą korzystać z niej bez obaw.
Funkcje aplikacji Nasz Bank:
- przegląd stanu środków na rachunkach bankowych,
- dostęp do historii wykonanych operacji,
- dostęp do informacji o kredytach, lokatach,
- wykonywanie przelewów internetowych,
- wykonywanie przelewów QR,
- zakładanie i likwidowanie lokat,
- zatwierdzanie operacji bankowych autoryzacją mobilną.
Szybka instrukcja uruchomienia aplikacji Nasz Bank
- Wejdź do sklepu Google Play lub AppStore i pobierz aplikację Nasz Bank.
- Uruchom aplikację i postępuj zgodnie z wyświetlonymi komunikatami.
- Zaloguj się do serwisu bankowości internetowej Internet Banking w celu dodania urządzenia mobilnego
- Ustal e-PIN do Aplikacji – długość kodu e-PIN powinna mieścić się między 5 a 20 znakami
- Po poprawnym zapisaniu danych pojawi się komunikat „Proces aktywacji zakończył się pomyślnie”.
Instrukcja użytkownika aplikacji Nasz Bank (Android)