Bank Spółdzielczy w Lubeni posiada w swojej ofercie międzynarodowe karty płatnicze przeznaczone dla posiadaczy zarówno kont osobistych jak i firmowych. Karta płatnicza gwarantuje komfort, szybkość i bezpieczeństwo dokonywania transakcji płatniczych w bankomatach, sklepach stacjonarnych lub w Internecie.
Karta płatnicza dla Ciebie i Twoich bliskich, to przede wszystkim:
• łatwe i szybkie zakupy z wykorzystaniem funkcjonalności zbliżeniowej (karta umożliwia płatności zbliżeniowe jednorazowo do kwoty 100zł bez potwierdzania kodem PIN - dla zwiększenia bezpieczeństwa, niektóre losowo wybrane przez system transakcje dokonywane zbliżeniowo do tej kwoty i wszystkie powyżej 100zł wymagają podania kodu PIN),
• bieżący dostęp do środków wpływających na rachunek,
• możliwość zarządzania kartami za pośrednictwem bankowości internetowej lub portalu kartosfera.pl,
• zabezpieczenie transakcji internetowych SMS-em autoryzującym dzięki funkcji 3D Secure,
• możliwość sprawdzenia stanu środków w bankomatach realizujących tę usługę,
• możliwość ustanowienia indywidualnych limitów transakcyjnych do karty,
• stały dostęp do środków na rachunku dzięki sieci bezpłatnych bankomatów Grupy BPS,
• możliwość dodania karty do cyfrowego portfela,
• dla kart MasterCard - możliwość wygrywania cennych nagród poprzez przystąpienia do programu Mastercard® Bezcenne® Chwile.
Klientom indywidualnym oferujemy karty:
- Visa
- MasterCard
- Naklejka Zbliżeniowa Visa – karta przeznaczona jest dla osób, które cenią stały dostęp do swoich pieniędzy oraz wygodę i szybkość płatności bezgotówkowych. Umożliwia realizowanie zbliżeniowo transakcji bezgotówkowych w punktach usługowo-handlowych oraz transakcji internetowych. Z jej użyciem nie ma możliwości realizacji wypłaty gotówkowej. Karta wydawana jest w postaci naklejki (mini karty), którą można przykleić np. na telefon komórkowy aby zawsze była pod ręką.
ZASTRZEGANIE KART PŁATNICZYCH
W wypadku zgubienia lub kradzieży karty należy dokonać jej zastrzeżenia.
Można to zrobić na kilka sposobów:
• telefonicznie poprzez Infolinię (tel.: +48 86 215 50 50),
• telefonicznie, za pośrednictwem ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart (tel.: +48 828 828 828),
• osobiście w placówce Banku,
• za pośrednictwem portalu kartosfera.pl.
Telefoniczne zgłoszenie utraty karty, Klient ma obowiązek potwierdzić pisemnie w placówce Banku, która wydała kartę w terminie do 7 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia zastrzeżenia karty.
VISA MOBILE
Z przyjemnością informujemy, że 30 czerwca br., została uruchomiona usługa Visa Mobile, czyli nowy sposób autoryzacji płatności w sieci dla wszystkich posiadaczy kart Visa!
Visa Mobile to nowa, bardzo prosta i bezpieczna metoda płatności za zakupy w Internecie.
Dzięki tej usłudze, nie ma potrzeby każdorazowego wpisywania danych karty jak jej numer, data ważności, kod CVV czy też imię i nazwisko posiadacza karty. Płacąc Visa Mobile wystarczy podać numer telefonu komórkowego. Nad bezpieczeństwem całej transakcji czuwa Visa - tokenizacja która gwarantuje, że dane karty nie są przekazywane do sklepu, w którym Klient dokonuje płatności
Pierwszym krokiem, aby móc skorzystać z usługi, jest pobranie aplikacji Visa Mobile ze sklepu z aplikacjami mobilnymi na telefon.
Kolejnym: dodanie do portfela Visa Mobile w aplikacji mobilnej aktywnej karty płatniczej Visa, wydanej przez Bank. Dodanie karty przebiega bardzo szybko i intuicyjnie, aplikacja prowadzi użytkownika przez kolejne etapy, w których podaje się numer karty, adres e-mail i numeru telefonu, a także ustawia zabezpieczenie aplikacji (PIN lub biometria). Tych kilka czynności wystarczy, aby rozpocząć płacenie za zakupy on-line. Po wybraniu na stronie sklepu Visa Mobile jako sposobu zapłaty za zakupy internetowe i wpisaniu swojego numeru telefonu, wystarczy zatwierdzić transakcję w aplikacji Visa Mobile na swoim telefonie.