Przeniesienie rachunku

Aby przenieść rachunek płatniczy do innego banku, wystarczy złożyć wniosek i upoważnienie dotyczące przeniesienia usług. Możesz też jednocześnie wnioskować o zamknięcie dotychczasowego konta. Wniosek dotyczy przeniesienia takich usług, jak przekazanie środków, zleceń płatniczych i pełnomocnictw złożonych w dotychczasowym banku oraz przekazania informacji o dokonanej zmianie odpowiednim instytucjom, np. urzędowi skarbowemu czy ZUS. Cały proces zajmuje zaledwie kilka dni.

Jak przenieść rachunek z innego banku:

  1. Załóż konto w naszym banku
  2. Spłać ewentualne zobowiązania powiązane z Twoim dotychczasowym kontem
  3. Pozostałe środki przelej na nowe konto
  4. Poinformuj pracodawcę, urzędy, kontrahentów lub znajomych o nowym numerze rachunku bankowego
  5. Z nowym rachunkiem powiąż subskrypcje, polecenia zapłaty i mikropłatności
  6. Jeśli chcesz zamknąć dotychczasowy rachunek w innym banku, zrobimy to za Ciebie na podstawie zaznaczonej na wniosku dyspozycji zamknięcia dotychczasowego rachunku

BANK SPÓŁDZIELCZY 
W LUBENI

LUBENIA 142  
TEL./FAX 17 85 00 134  

ODDZIAŁ 
W BOGUCHWALE

UL. KOPERNIKA 15A 
TEL. 17 87 01 060 
FAX 17 87 01 062

I ODDZIAŁ
W RZESZOWIE

UL. KRZYWOUSTEGO 4A 
TEL. 17 85 04 036 
TEL./FAX 17 85 05 680 

II ODDZIAŁ
W RZESZOWIE

UL. OFIAR KATYNIA 15 
TEL. 17 86 00 588 
TEL. 17 86 00 589 
TEL./FAX 17 86 00 587 

III ODDZIAŁ
W RZESZOWIE

UL. SOLARZA 9A 
TEL. 17 85 67 746 
TEL. 17 85 67 747 
TEL./FAX 17 85 67 778 

IV ODDZIAŁ
W RZESZOWIE

UL. LITEWSKA 33B/1 
TEL. 17 85 09 950 
TEL./FAX 17 85 09 950