Przeniesienie rachunku
Aby przenieść rachunek płatniczy do innego banku, wystarczy złożyć wniosek i upoważnienie dotyczące przeniesienia usług. Możesz też jednocześnie wnioskować o zamknięcie dotychczasowego konta. Wniosek dotyczy przeniesienia takich usług, jak przekazanie środków, zleceń płatniczych i pełnomocnictw złożonych w dotychczasowym banku oraz przekazania informacji o dokonanej zmianie odpowiednim instytucjom, np. urzędowi skarbowemu czy ZUS. Cały proces zajmuje zaledwie kilka dni.
Jak przenieść rachunek z innego banku:
- Załóż konto w naszym banku
- Spłać ewentualne zobowiązania powiązane z Twoim dotychczasowym kontem
- Pozostałe środki przelej na nowe konto
- Poinformuj pracodawcę, urzędy, kontrahentów lub znajomych o nowym numerze rachunku bankowego
- Z nowym rachunkiem powiąż subskrypcje, polecenia zapłaty i mikropłatności
- Jeśli chcesz zamknąć dotychczasowy rachunek w innym banku, zrobimy to za Ciebie na podstawie zaznaczonej na wniosku dyspozycji zamknięcia dotychczasowego rachunku