W najbliższych tygodniach udostępnimy nową odsłonę aplikacji mobilnej Nasz Bank, która rozszerza systemy bankowości internetowej Internet Banking i Internet Banking dla Firm.
Aplikacje mobilne stały się głównym kanałem kontaktu klientów z bankiem i korzystania z jego usług. Telefon mamy zawsze pod ręką i coraz więcej spraw załatwiamy, korzystając z zainstalowanych w nim aplikacji. Wygoda użytkowania jest dziś priorytetem. Wygląd nowej aplikacji Nasz Bank jest zgodny z najnowszymi trendami, dzięki czemu mobilne bankowanie stanie się jeszcze łatwiejsze i szybsze.
Aplikacja dostępna będzie niezmiennie, odpowiednio dla systemu Android w Google Play, a dla systemu iOS w App Store, pod nazwą Nasz Bank (dla użytkowników już korzystających z aplikacji będzie ona dostępna w formie aktualizacji).
Nowa wersja aplikacji to m.in.:
prosty i intuicyjny interfejs, nowoczesny wygląd,
większa ergonomia przycisków oraz ekranów informacyjnych,
szybszy i łatwiejszy dostęp do podstawowych funkcjonalności,
wybór między ciemnym i jasnym motywem,
oraz szereg innych udogodnień, które jeszcze bardziej rozszerzą możliwości korzystania z usług bankowych (już wkrótce opcja zmiany języka na angielski lub ukraiński oraz możliwość obsługi wniosków EOD).
W aplikacji mobilnej Nasz Bank klienci banku znajdą wszystko co niezbędne do codziennego, bezpiecznego bankowania.