Karty płatnicze

Bank Spółdzielczy w Lubeni posiada w swojej ofercie międzynarodowe karty płatnicze przeznaczone dla posiadaczy zarówno kont osobistych jak i firmowych.

Oferujemy naszym klientom następujące rodzaje kart:

Visa Classic Debetowa - jest międzynarodową kartą płatniczą. Kartę może otrzymać każdy posiadacz rachunku ROR w naszym banku. Nie umożliwia ona realizacji płatności bezstykowych.

MasterCard PayPass - połączenie karty debetowej z funkcjonalnością płatności zbliżeniowych.
Karta MasterCard PayPass umożliwia Państwu płatność zbliżeniową do kwoty 50 zł bez akceptacji kodem PIN. Dla zwiększenia bezpieczeństwa, losowo wybrane przez system transakcje do tej kwoty i wszystkie powyżej 50 zł dokonywane zbliżeniowo wymagają podania kodu PIN.

Visa PayWave - karta organizacji Visa z możliwością realizowania płatności zbliżeniowych oraz stykowych. Karta ta umożliwia płatności zbliżeniowe jednorazowo do kwoty 30 zł bez potwierdzania kodem PIN. Dla zwiększenia bezpieczeństwa, niektóre losowo wybrane przez system transakcje dokonywane zbliżeniowo do tej kwoty i wszystkie powyżej 30 zł wymagają podania kodu PIN.

Naklejka Zbliżeniowa Visa PayWave - jest to karta debetowa dla klientów indywidualnych przypisana do rachunku ROR. Karta umożliwia realizowanie zbliżeniowo transakcji bezgotówkowych w punktach usługowo-handlowych oraz transakcji internetowych. Z jej użyciem nie ma możliwości realizacji wypłaty gotówkowej. Karta wydawana jest w postaci naklejki (mini karty), którą można przykleić np. na telefon komórkowy aby zawsze była pod ręką.

Visa Business Debetowa - karta debetowa skierowana dla klientów biznesowych. Karta nie posiada funkcji zbliżeniowej.

MasterCard Business PayPass - karta debetowa skierowana dla klientów biznesowych z funkcjonalnością płatności zbliżeniowych. Karta MasterCard PayPass umożliwia Państwu płatność zbliżeniową do kwoty 50 zł bez akceptacji kodem PIN. Dla zwiększenia bezpieczeństwa, losowo wybrane przez system transakcje do tej kwoty i wszystkie powyżej 50 zł dokonywane zbliżeniowo wymagają podania kodu PIN.

ZASTRZEGANIE KART PŁATNICZYCH


W wypadku zgubienia lub kradzieży karty należy dokonać jej zastrzeżenia. Można to zrobić na kilka sposobów:

  • telefonicznie poprzez Infolinię (tel.: +48 86 215 50 50),
  • telefonicznie, za pośrednictwem ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart (tel.: +48 828 828 828),
  • osobiście w placówce Banku,
  • za pośrednictwem portalu kartosfera.pl.

Telefoniczne zgłoszenie utraty karty, Klient ma obowiązek potwierdzić pisemnie w placówce Banku, która wydała kartę w terminie do 7 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia zastrzeżenia karty.

PŁATNOŚCI HCE


Płatności HCE umożliwiają klientom szybkie i wygodne płacenie smartfonem z odpowiednią aplikacją w sposób analogiczny do płatności kartą zbliżeniową. Usługa ta jest bezpłatna i aktualnie z tych płatności mogą korzystać wyłącznie klienci posiadający kartę Visa PayWave lub tzw. naklejkę zbliżeniową Visa PayWave. Planowane jest również udostępnienie płatności mobilnych dla kart debetowych Mastercard oraz kart Visa nie mających funkcji zbliżeniowych. W przypadku pojawienia się możliwości wykorzystania płatności mobilnych dla innych produktów kartowych będziemy o tym informować w komunikatach umieszczanych na stronie internetowej Banku.

https://www.bsjaroslaw.pl/images/editor/PlanetPay_wwwBaner_HCE_formaty750x200.jpg

Po odpowiednim przygotowaniu smartfona, w celu dokonania transakcji wystarczy zbliżyć odblokowany telefon do terminala płatniczego i ewentualnie jeżeli kwota przekracza limit dla płatności zbliżeniowych (powyżej 30 złotych) potwierdzić transakcję numerem PIN na terminalu POS.


Podstawowe wymagania dla telefonu korzystającego z aplikacji Planet Mobile HCE Wallet:

  • oprogramowanie telefonu (wymagany system operacyjny) Android w wersji 4.4 lub wyższy;
  • dostęp do Internetu w technologii WiFi lub GSM (GPRS, HSPA, LTE lub inny);
  • moduł komunikacji zbliżeniowej w technologii NFC (Near Field Comunication).

Procedura aktywacji nowej karty w Aplikacji Planet Mobile HCE Wallet:

  1. Użytkownik powinien mieć uruchomiony w urządzeniu moduł komunikacji zbliżeniowej w technologii NFC.
  2. Użytkownik pobiera aktualną wersję aplikacji mobilnej Planet Mobile HCE Wallet ze sklepu Google Play (adres: https://play.google.com/store/apps/details?id=itcard.hce.wallet&hl=pl).
  3. Instaluje ją na swoim telefonie. Wykonuje proces rejestracji/konfiguracji aplikacji, w tym zdefiniowania hasła dostępu do aplikacji w trybie, w którym umożliwia mu to aplikacja (PIN lub wężyk). W trakcie konfiguracji użytkownik zostanie poproszony o przyłożenie swojej karty płatniczej, dla której ma być świadczona usługa płatności mobilnych do telefonu (aktualnie Visa PayWave). W przypadku problemów komunikacyjnych pomiędzy chipem karty a modułem NFC w telefonie, użytkownik wpisuje numer karty oraz datę ważności karty ręcznie. Aplikacja mobilna na podstawie danych karty, generuje kod aktywacyjny.
  4. Użytkownik dzwoni do Contact Center - numer telefonu 801 502 503 - wybiera przycisk 1 (posiadacz karty z Grupy BPS) i prosi o aktywację karty w usłudze HCE.
  5. Pracownik Contact Center zgodnie z procedurami Banku dokonuje weryfikacji użytkownika i potwierdza jego tożsamość. Po pozytywnej weryfikacji tożsamości użytkownika, pracownik Contact Center prosi o podanie kodu aktywacyjnego.
  6. Użytkownik podaje kod aktywacyjny wygenerowany w aplikacji mobilnej dla danej karty.
  7. Pracownik Contact Center podany przez Użytkownika kod, potwierdza/wprowadza do systemu zarządzającego aplikacją mobilną. Potwierdzenie/poprawne wprowadzenie kodu aktywuje na telefonie Użytkownika kartę.
  8. Od tej pory Użytkownik może dokonywać płatności zbliżeniowych przy wykorzystaniu telefonu i aplikacji mobilnej Planet Mobile HCE Wallet.